איך לתת ללקוחות שלכם חווית אנבוקסינג טובה יותר?

איך לתת ללקוחות שלכם חווית אנבוקסינג טובה בחנות האינטרנטית שלכם ולמה זה כל כך חשוב?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של בעלי חנויות אינטרנטיות היא חווית פתיחת המשלוח שהלקוחות שלנו מקבלים, אנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים כדי שלקוחות ירכשו מוצרים בחנות האינטרנטית שלנו אך שוכחים להשקיע בדבר לא פחות חשוב, בחווית האנבוקסינג (פתיחת המשלוח) של הלקוחות שלנו.

מה זה אנבוקסינג בכלל?

מכירים את התחושה הזו כשאנחנו אוספים מהדואר הזמנה שקנינו ומתרגשים לפתוח כבר את האריזה? אנבוקסינג זה בדיוק זה, חווית פתיחת האריזה של הלקוחות בחנות האינטרנטית שלנו.

חווית אנבוקסינג טובה חשובה מאוד בשביל להשלים את חווית הקנייה הטובה בחנות האינטרנטית שלנו, מעבר לזה יש חשיבות עצומה בחווית אנבוקסינג טובה ללקוחות שלנו במיוחד לחנויות אינטרנטיות עם קהל צעיר.

בשנה האחרונה עזרנו לאחת מהלקוחות שלנו בתחום התכשיטים ליצור חווית אנבוקסינג טובה ללקוחות בחנות שלנו וזה פשוט עשה פלאים. בכל יום אנחנו מקבלים עשרות תיוגים חדשים באינסטגרם מלקוחות שרכשו את המוצרים שלנו ומצלמים את פתיחת האריזה, בנוסף ראינו עליה לא קטנה באחוז הלקוחות החוזרים והלקוחות הממליצים באתר.

חווית אנבוקסיג טובה תגרום ללקוחות שלנו לרוץ ולצלם את האריזה שלכם, להעלות את הפתיחה של האריזה לסטורי, לפייסבוק ואפילו ליוטיוב וכמובן לתייג אתכם, להזרים טראפיק לאתר שלכם ולעמודי הסושיאל מדיה שלכם מה שיכול לעזור לכם בשיווק החנות האינטרנטית שלכם.

לשלוח ללקוחות שלנו מוצרים ארוזים בניילון זרוק או בעיתונים בתוך קופסא לא ממותגת זה כבר מזמן לא מספיק.

בכתבה הבאה תלמדו איך לתת חווית אנבוקסינג טובה יותר ללקוחות בחנות האינטרנטית שלנו ובנוסף תקבלו טיפים נדירים שיגרמו ללקוחות שלכם להמליץ עליכם בכל הזדמנות ולחזור לקנות מכם שוב ושוב.

חווית אנבוקסינג באתר איקומרס

טיפ ראשון – מתגו את האריזות שלכם:

משתמשים בקופסאת קרטון? או בכלל באריזת ניילון? זה בכלל לא משנה. מתגו את האריזה עם הלוגו של המותג שלכם, אולי אפילו איזה סלוגן נחמד. זה גם יתן חווית אנבוקסינג טובה יותר ללקוחות שלכם, גם יגרום לאנשים בדואר שמחכים בתור ומסתכלים על כל האריות להסתכל על האריזה הממותגת שלכם וגם יגרום לאנשים שצופים בסטורי של הלקוחות שלכם כשהם עושים אנבוקסינג להבין מאיזה מותג הם רכשו (דע, זה המותג שלכם)

היום יש עשרות עסקים ישראלים וסינים שממתגים אריזות במחירים באמת זולים, boxomine.com זה אתר ישראלי ממש נחמד שמספק שירותים כאלו, אין סיבה לא למתג אריזות כיום. במידה והאחוז רווח שלכם על המוצרים נמוך, תוכלו תמיד לגלם את הכמה שקלים האלו של מיתוג האריזות במחיר המוצר או מחיר המשלוח.

טיפ שני – הוסיפו פתק עם פניה אישית:

אחד הטיפים החשובים ביותר להצלחת חנות אינטרנטית, זה דבר כל כך קטן ופשוט שיכול להשפיע בצורה ישירה על המכירות שלכם ועל אחוז הלקוחות החוזרים באתר.

לא משנה אם הלקוח קנה מכם בגד ים, שולחן חדש או ספרי לימוד לילדים. פתק עם פניה אישית שלכם ללקוח יגרום ללקוחות שלכם להרגיש טוב הרבה יותר בהזמנה שהם ביצעו, זה יגרום ללקוחות שלכם להמליץ עליכם בכל הזדמנות וכמובן לחזור לקנות שוב ושוב.

הקפידו לכתוב את שם הלקוח/ה בפתק ואם תוכלו לכתוב את הפתק בכתב יד זה אפילו יותר טוב!

דוגמא לטקסט בפתק כזה:
היי הילה, תודה שקנית מאיתנו את הבגד ים. תתחדשי ואל תשכחי לכתוב לנו פידבק על ההזמנה. אנחנו זמינים עבורך לכל שאלה במספר 0525856722 : )

פתק ללקוחות שרוכשים מכם מוצרים

טיפ שלישי – תפנקו את הלקוחות:

הטיפ השלישי הוא לא בגדר החובה כמו שאר הטיפים אך ללא ספק הוא טיפ חשוב מאוד.

פנקו את הלקוחות שלכם, תשלחו להם מתנה קטנה בכל רכישה. אתם מוכרים מוצרים לבישול? צרפו להם ספר מתכונים קטן שלכם (אפילו ספר דיגיטלי), מוכרים תכשיטים? צרפו להם תליון קטן, מוכרים אופנה? צרפו להם אקססוריז קטן, אפילו סתם צמיד קטן עם המיתוג שלכם. דבר כזה יעלה להם את אחוז הלקוחות החוזרים בצורה די משמעמותית.

טיפ רביעי – ארזו את האריזה בצורה כמה שיותר איכותית:

מוכרים מוצרים שבירים או יקרים? הוסיפו לאריזה פצפצים וניילונים שישמרו על המוצרים, זה גם נראה טוב יותר בעיני הלקוח וגם יכול למנוע טעויות קטלניות.

מוכרים בגדים? ארזו את הבגדים בצורה כמה שיותר יפה, קפלו את הבגדים בתוך האריזה ונסו להמנע ממצב שהבגדים יגיעו מקומטים ללקוחות.

טיפ חמישי – הוסיפו הוראות שימוש:

אתם מוכרים מוצרים קצת מורכבים לשימוש? הוסיפו הוראות שימוש לשימוש במוצרים שלכם.

טיפ בונוס אחרון – תעמדו בזמני המשלוח:

אחד הדברים החשובים ביותר ללקוחות שרוכשים באתרי מכירות זה זמני המשלוח, תדאגו לעמוד בזמני משלוח כמה שיותר קצרים, במידה ויש עיכובים במשלוחים תדאגו לעדכן כל הזמן את הלקוחות שלכם ולפצות אותם.

תוכלו לקרוא עוד על שילוח נכון של מוצרים בחנויות איקומרס בלחיצה על המאמר שכאן.

אילו היו הטיפים שלנו ליצירת חווית אנבוקסינג טובה ללקוחות שלנו, כל הטיפים שנכתבו כאן הם טיפים חשובים מאוד שנכתבו מנסיון. כל הטיפים שכתובים כאן העלו בצורה משמעותית את אחוז הלקוחות החוזרים באתרים של לקוחתינו וכמובן גם את מחזורי המכירות באתרים.

כך תתנו ללקוחות בחנות הוירטואלית שלכם חווית אנבוקסינג טובה יותר

שתף באמצעות

Share on whatsapp
Share on facebook

אולי תאהב גם

איך לתת ללקוחות שלכם חווית אנבוקסינג טובה יותר?
לקוחות חוזרים

איך לתת ללקוחות שלכם חווית אנבוקסינג טובה בחנות האינטרנטית שלכם ולמה זה כל כך חשוב?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של בעלי חנויות אינטרנטיות היא חווית פתיחת המשלוח שהלקוחות שלנו מקבלים, אנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים כדי שלקוחות ירכשו מוצרים בחנות האינטרנטית שלנו אך שוכחים להשקיע בדבר לא פחות חשוב, בחווית האנבוקסינג (פתיחת המשלוח) של הלקוחות שלנו.

קרא עוד