ניהול ושיווק חנות וירטואלית

ניהול ושיווק חנות וירטואלית

אתר מכירות מדהים זה חשוב להצלחת חנות וריטואלית אך זה לא מספיק, בשביל למכור בכמויות עליכם לתפעל את החנות הוירטואלית שלכם כל הזמן, ממש כמו עסק פיזי.

אנו בזיקומרס מתפעלים ומשווקים חנויות וירטואליות למותגים רבים בישראל ובעולם.

אצלנו בזיקומרס לא חותמים חוזה ארוך טווח, אתם מודדים אותנו חודש בחודשו כמה כסף הקמפיינים שלנו הכניסו לכם בסוף החודש.

ניהול חנות וירטואלית זה לא רק העלאת קמפיינים ממומנים חדשים ברשתות חברתיות, ניהול חנות וירטואלית זה מדידת חווית השמתמש של לקוחתינו באתר, שיפור יחסי ההמרה באתר, התאמת האתר למבצעים ולחגי קניות חדשים, העלאה ושיפור מתמיד של קמפיינים ממומנים, אימייל מרקטינג ועוד.

התהליך שלנו לניהול וקידום חנות וירטואלית

ניתוח חווית המשתמש ויחס ההמרה באתר

הניתוח מתחלק ל 2 שלבים, בשלב הראשון נעבור ביחד אתכם על הסטטיסטיקות באתר שלכם, הסטטיסטיקות החשובות ביותר:
מהו יחס ההמרה באתר בין גולשים לרוכשים?

מהו יחס ההמרה באתר בין הוספות לעגלה לרכישות?

כמה זמן שוהים הלקוחות בכל עמוד?

וסטטיסטיקות נוספות כמו אחוז הלקוחות חוזרים באתר, אחוז נוטשי העגלה באתר שחזרו לרכוש ועוד.

לאחר מכן מעצב חווית משתמש באתרי מכירות המתמחה בשיפור יחסי המרה בחנויות וירטואליות יעבור על האתר ביחד אתכם וימצא את הנקודות הפחות טובות באתר שכדאי לשפר ולשנות במידה ויש כאלו.

תוצאות לפני הכל

זמינות מיידית

חדשנות ללא פשרות

עמידה בזמנים

תמיכה טכנית

אפיון חווית המשתמש בחנות

השלב הראשון לבניית חנות וירטואלית –  פגישת אפיון אתר, לפני שאנו מתחילים לעצב ולפתח את החנות הוירטואלית אנו מאפיינים ביחד את חווית המשתמש בחנות.

את האפיון תערכו ביחד עם מעצב גרפי מומחה בחווית משתמש בחנויות וירטואליות בעל נסיון של מעל לעשור בעיצוב חנויות וירטואליות, נאפיין ביחד את החנות הוירטואלית שלנו עד לפרט הכי קטן: באיזו פלטפורמת נשתמש כדי לפתח את האתר? איך יראה מבנה האתר? מה תהיה השפה המיתוגית באתר? אילו כפתורים יהיו בכל עמוד באתר? באילו תופסים ומקדמי מכירות נשתמש באתר? בנוסף נאפיין ביחד היררכית אתר מצוינת לקידום אורגני של האתר ביחד עם מומחה קידום חנויות וירטואליות

בסוף הפגישה, נצא עם מסמך אפיון אתר מסודר ומפורט שיעזור למעצב האתרים שלנו לעצב את אתר החלומות שלכם.

תוצאות לפני הכל

זמינות מיידית

חדשנות ללא פשרות

עמידה בזמנים

תמיכה טכנית